top of page
contact.jpg

ALGEMENE VOORWAARDEN

Huisregels en afspraken

Wanneer u een reservering maakt bij de Skinbar gaat u automatisch akkoord met de huisregels.

Door deze huisregels kan ik de kwaliteit blijven aanbieden, wat ik heel belangrijk vind.

Zo werken we aan een prettige samenwerking en hebben we wederzijds respect voor elkaar.

Afspraken kunnen telefonisch, via onze online boekingssysteem of in het Skincare Center worden gemaakt.

 

Afspraken

Na het maken van een afspraak bij de Skinbar, ontvangt u een bevestiging hiervan via de email. Graag vragen wij u om deze goed door te lezen, zodat er geen misverstanden kunnen ontstaan.

Bij sommige behandelingen tellen ook enkele richtlijnen of voorzorgsmaatregelen, zodat wij de behandeling zou goed mogelijk kunnen uitvoeren. Deze kunt u hier lezen. 

Graag vragen wij u om tijdig op uw afspraak aanwezig zijn. ( 5-10minuten van te voren is gewenst )

Bent u toch later, laat dit dan telefonisch weten. Indien u later bent, zijn wij genoodzaakt om uw behandeling in te korten, dit uit respect voor de volgende client.

Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief goed einde te brengen, zal de afspraak naar een ander tijdstip verplaatst kunnen worden.

Houdt u er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is.

De behandeling zal echter wèl volledig in rekening gebracht worden, i.v.m. de reserveerde tijd.

Annuleren

Ons uitgangspunt is dat gemaakte afspraken worden nagekomen.

Het kàn voorkomen dat u de gemaakte afspraak wilt verplaatsen of annuleren.

U kunt tot maximaal 2 werkdagen van te voren uw afspraak kosteloos TELEFONISCH annuleren of verzetten. Berichten via andere kanalen zoals E-mail, Whatssapp of social media worden niet geaccepteerd!

(LET OP: weekend en feestdagen niet meeberekend!) 

Wanneer u binnen dit termijn uw afspraak annuleert, zijn wij genoodzaakt 50% van de gereserveerde behandeling door te berekenen, dit i.v.m. de gereserveerde tijd voor u. 

Bij annulering op de dag van de afspraak wordt de gereserveerde behandeling 100% aan u doorberekend.

Bij een No Show wordt de geplande behandeling volledig gefactureerd, u ontvangt dan een betaalverzoek van de gereserveerde behandeling.

 

* Voorbeeld: heeft u op Vrijdag een afspraak, graag uiterlijk Dinsdag uw afspraak wijzigen.

Heeft u op Maandag een afspraak en wilt u dit tòch wijzigen, dan kan dit kosteloos uiterlijk op de woensdag ervoor. *

Abonnementen

Onze abonnementen hebben een geldigheidsduur variërend tussen de 4-6 maanden en zijn persoonsgebonden. Om gebruik te kunnen maken van de korting van 1 behandeling gratis, dien je voorafgaand aan de kuur het totaal bedrag te voldoen, en je afspraken direct vooruit te plannen.

Zo kunnen we garanderen dat er plek voor jou is in de agenda, en dat de behandelingen binnen de geldigheidsduur uitgevoerd kunnen worden. Mocht je een afspraak willen verplaatsen, is dit mogelijk in overleg, zolang alle behandelingen maar plaatsvinden in de afgesproken periode.

Algemeen

– Het Skincare Center is 100% rookvrij.

– Ik geef geen behandelingen bij:

    • Koorts/Koortslip

    • Griep of hevige verkoudheid

    • Besmettelijke huidziekten

– Bij de Skinbar kunt u contant of per pin betalen.

– Het parkeren van uw auto is gratis op ons privéterrein achter de slagboom.

– Indien u langs wilt komen voor een cadeaubon, product, huidanalyse of algemene informatie verzoek ik u vriendelijk om van te voren een afspraak te maken om teleurstellingen te voorkomen. Dit omdat de Skinbar een one-woman-business is en ik meestal bezig ben met een behandeling en onze cliënten alle aandacht wilgeven. Wanneer u spontaan langskomt, kunnen wij u helaas niet altijd deze aandacht geven.

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 1 jaar na uitgifte. 

Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. 

Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden. 

Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed.

Bij een No Show met een cadeaubon wordt de bon geannuleerd. 

Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor (contant) geld. 

Allergie

In geval van een (onverhoopte) allergische reactie op de producten van Dermalogica, verzoeken wij u contact op te nemen met de Skinbar, zodat wij uw huid kunnen bekijken en beoordelen.

Indien er sprake is van een reactie welke product- gerelateerd zou kunnen zijn, kunnen wij het product terugnemen en aan de leverancier retourneren. Wij zullen altijd een passende oplossing proberen aan te bieden. 

Producten retourneren

Retourneren of ruilen van aangekochte producten is helaas niet mogelijk.

Indien u eerst een product wilt proberen, vraag ons gerust om een gratis sample.

Klachten of ontevreden

De Skinbar doet er alles aan om een goede kwaliteit van diensten en producten aan te bieden maar het kan een keer voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs dat u het ons laat weten indien u een klacht heeft zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

bottom of page